הישג לגפני: המורים החרדים יקבלו 2,000 שקל מענק

הסיכום עליו הוחלט בין השניים נידון בצהריים היום בישיבה עם מנכ"ל החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין והוחלט כי המענק יינתן בשתי פעימות
איתי גדסי 4 Comment on הישג לגפני: המורים החרדים יקבלו 2,000 שקל מענק

הישג מרשים: בעקבות פגישה גפני לניסנקורן גם המרוים החרדים יקבלו מענק • ב'דגל התורה' אומרים כי "מלבד כל עובדי ההוראה בישראל – כעת גם אלפי עובדי ההוראה החרדיים יזכו בהטבה חשובה ומשמעותית זו"

הסיכום עליו הוחלט בין השניים נידון בצהריים היום בישיבה עם מנכ"ל החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין והוחלט כי המענק יינתן בשתי פעימות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השיג מרשים: בפגישה שהתקיימה היום (רביעי) בין יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן סוכם כי גם עובדי ההוראה ברשתות 'החינוך העצמאי' ו'מעין החינוך התורני' יקבלו מענק חד פעמי של 2,000 שקלים בשתי פעימות.

על פי הסיכום, עובדי ההוראה ברשתות החינוך החרדיים יקבלו מענק חד פעמי של 2,000 שקלים, כפי שקיבלו שאר עובדי ההוראה, כך סוכם בפגישה בין יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ל יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן.

הסיכום עליו הוחלט בין השניים נידון בצהריים היום בישיבה עם מנכ"ל החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין והוחלט כי המענק יינתן בשתי פעימות.

בעקבות כך אומרים ב'דגל התורה' כי "מדובר במענק חד פעמי שניתן לכל עובדי ההוראה בישראל וכעת גם אלפי עובדי ההוראה החרדיים יזכו בהטבה חשובה ומשמעותית זו. יצוין כי גם בעבר דאג גפני למענק החד פעמי לעובדי ההוראה".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    למה מפרסמים את ההשגים שלו כדי שהחילונים יתעצבנו?

  2. 3

    כל הכבוד לגפני. אבל מה אם כל המורות של המוכר שאינו רשמי?

  3. 2

    אנו מקוים שגם עובדי גני בית יעקב יהיו שותפים למענק

  4. 1

    פניה נרגשת לרב ליצמן והרב אייכלר!|

    למה האפליה הזו? למה כל שאר המוכש"ר מופלים באופן מובנה לעומת החינוך העצמאי והרשת?
    למה שאר המוכש"ר מקבלים 30% תקצוב לעמות פי שלוש בחינוך העצמאי ובהתאם לכך המשכורות הרבה יותר גבוהות?(!) הרי מדובר באותם מסגרות לימודים,אותם צוותי הוראה
    ואותם תלמידים? מי שסובל מזה זה בעיקר מוסדות חסידיים הנמצאים במוכש"ר מחוץ לרשתות
    אולי הרב ליצמן והרב אייכלר ירים את הכפפה???